Friday, June 26, 2009

Transformers - Revenge Of The Fallen(2009)


Sa vorbesc despre Transformers... Cum sa vorbesc despre ceva ce nu pot defini. Uite chiar asa . Nu are nici inceput, nu are nici sfarsit, nu e nici film, nici desen animat, sau din niciuna prea mult ca sa-l poti incadra. La o adica poti sa spui si invers- are de toate - comedie(da... sincer - cateva faze dragute - cand spun cateva spun de fapt... 2 ), actiune (cat incape, dar fara rost, si fara coordonare, prea mult automatism, prea multa aglomerare, prea mult CGI), SF/efecte speciale (numai eu am avut impresia ca ma uit la un desen animat?!), romance (cica... si asta ca sa se explice cumva prezenta lui Megan Fox pe ecran mai ales in multe momente de intensitate maxima cu extra atentie pe partile... esentiale), mistery(Indiana Jones s-ar rasuci in mormant - sau mai bine zis pe rafturile prafuite). Si tin sa precizez inainte de a fi contraatacata cu vreun argument de genul ca nu fac parte dintre aceia care gusta genul sau care stiu sa-l aprecieze. Garantez ca fac parte si stiu. Un argument in favoarea afirmatiei mele e tocmai faptul ca I really enjoyed the first Transformers ( si in plus candva chiar m-am si jucat cu masinutele Transformers). Am vrut chiar sa ii dau o sansa si sa-mi placa si sa gasesc acum un lucru bun de spus la adresa lui, dar nu am avut de unde sa scot, filmul chiar e atat de...gol si mai si dureaza prea mult.

Rating: 4/10

Also read in English

1 comment:

  1. gol - so true. voiam sa spun "don't get me started" dar am realizat ca...n-am nimic de spus despre filmul asta. nici de bine, nici de rau, nici o impresie ...

    ReplyDelete