Tuesday, June 02, 2009

There's a first for everything....

Nah ca am facut-o si pe asta.
Dupa ani intregi de frustrare si dorinta cum ca parerea mea conteaza am ajuns la concluzia ca... nu conteaza. Degeaba ai o parere despre toate si toti daca atat ramane...o parere. Pasiunea mea pentru aceasta a 7-a arta traieste mai departe cu mine, tacuta si intr-un con de penumbra asa cum am lasat sa fie toate in viata mea. Intre apropiati da.. o exprim.. parerea- ii cert pentru criticile nejustificate , pentru placerile .. vinovate - pentru lipsa de intelegere fata de adevarurile profunde ascunse sub realitati triviale. Dar curajul mi-a lipsit mereu.. am vrut sa-mi fac din asta un mod de viata (de a-mi castiga painea mai ales) - mi-a lipsit si curajul si vointa de a lupta impotriva obstacolelor aparute. Dar destul despre asta...That's so not the point.Mi-am zis ca hai sa fac lumii cunoscut cuvantul meu.Celor care sunt acolo sa-l auda, celor care au rabdare sa citeasca, celor care au chef sa ma contrazica, celor care au chef sa ma convinga de gradul mai mic sau mai mare in care ma insel. Ah..pentru cei care nu ma cunosc, subectul in general abordat de mine este filmul si lumea minunata a filmului- pasiunea mea de o viata. Recunosc ca nu am scris in viata mea intr-un blog , dar consider ca lumea cinematografica si a criticii acesteia nu se mai poate lipsi de sfatul meu, de explicatiile mele, de lumina noua pe care o arunc asupra vederilor lumii...etc etc :P. Probabil posturile mele viitoare (mi-am facut un obicei prost de a incepe un lucru si de a nici nu-mi trece prin cap sa-l mai termin/continui - sper ca nu va fi cazul) vor fi in limba engleza, deoarece cred ca o minte deschisa si o parere pertinenta nu gasesc doar printre cei ce folosesc canalul de comunicare al limbii romane.
So... atat cu introducerea.
Pentru inceput - am o slabiciune - nu as considera-o vinovata, deoarece dragul om nu a dovedit pana acum cum ca nu ar fi decat just another pretty face. Pe numele sau Christian Bale - care m-a impresionat prima data in - ghiciti - American Psycho - are obiceiul de a ma incanta ori de cate ori apare pe ecran. Anul acesta doua mari filme cu nerabdare asteptate - Public Enemies (se leaga de fapt si de o alta slabiciune - Johnny Depp dar despre aceasta voi vorbi la momentul potrivit) si Terminator- Salvation. Acesta din urma cat de curand va avea si ..hmm aprobarea mea (sau nu) . Se leaga de slabiciunea mai sus mentionata dar si de placerea inca de copilarie de a vedea/revedea oricare din T si T2(Observati ca nu am mentionat T3:P). Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc.L-am asteptat cuminte si joi uite mi-am facut rezervare la premiera. Am ceva asteptari, dar nu ma pronunt pana nu e..fapt incheiat. Asa ca... keep in touch till I see it!

No comments:

Post a Comment