Thursday, June 18, 2009

Cine ma cunoaste ..ma cunoaste


Hmm...se pare ca vorbesc mult despre ce imi place/ce ma obsedeaza. Asta si/sau am prieteni atenti si care ma cunosc foarte bine si care au rabdare cu taraganelile mele. Dovada uite remarca/anuntul unei prietene dragi:

"tocmai am vazut pe imdb un film nou - public enemies presupun ca o sa fie orgasmicesc pt tine sa-i vezi pe amandoi in acelasi film si marion e un bonus f dragalash. abia astept sa-l vad"

You know who you are:*

Adevarul e ca abia astept filmul. Si unde mai pui ca totul se petrece sub bagheta lui Michael Mann.

3 comments:

  1. Ai uitat sa precizezi care amandoi

    ReplyDelete
  2. Pai ma asteptam pt unii sa fie ceva deja cunoscut iar cei pt care nu e sa se intereseze de film

    ReplyDelete
  3. Si ca o completare, pana si cine nu te cunoaste... te cunoaste, ca pana si eu stiam ca iti place de cei doi :P.

    ReplyDelete