Saturday, June 13, 2009

Drag Me To Hell (2009)


O angajata la sectia de imprumuturi intr-o banca refuza sa acorde ajutorul unei batrane de origine rroma si asta declanseaza o serie de evenimente negative datorita blestemului acesteia.

Dupa ce a cochetat cu alte genuri, incercari mai mult (vezi A Simple Plan) sau mai putin (seria Spiderman) reusite, iata ca Sam Raimi se intoarce la genul care l-a lansat si care l-a propulsat pentru totdeauna in seria autorilor cult. Cu gustul sau pentru gore dus la extrem pana la prost gust, dar genial combinat cu ironie si umor sec incat uiti asta(sau nu, but you still love it:D), cu suspans bine dozat si neasteptat, cu elemente fantastice grotesti si oarecum caricaturale, aduse la viata prin intermediul unor efecte speciale ce ar putea parea ceva mai rudimentare dar nu sunt caci tocmai in asta consta ironia si spectacolul, Sam Raimi a facut uz de armele sale cele mai puternice si a reusit un horror/comedy demn de renumele sau. Astept cu nerabdare The Evil Dead in 2010 daca tot am vazut ca si-a reintrat in mana.
Cat despre interpreti, Justin Long e un obisnuit al genului comic, desi aici mai mult sta pe tusa, dar mai surprinzatoare imi pare alegerea si mai ales acordul lui Alison Lohman de a ocupa pozitia principala, intr-un rol nu mereu flatant, alegere riscanta care s-a dovedit loz castigator, deoarece s-a descurcat onorabil.

Regia: Sam Raimi
Scenariu: Sam si Ivan Raimi
Cu: Alison Lohman, Justin Long, Adriana Barraza

5 comments:

  1. uooof...n-ai idee ce curioasa m-ai facut. astept de muuuuult timp un film horror bun. si May suna promitator :)

    ReplyDelete
  2. superb! nu-mi vine sa cred ca am ras cu lacrimi la un film de groaza, nu ma asteptam... thumbs up :))

    ReplyDelete
  3. Auzisem ca e Super Horror Movie si cum nu am vazusem un film de genu de foarte mult timp am zis ca tre sa merg sa ma sperii si eu un pic.

    Sun un prieten si mergem la film (am zis ca nu merg cu nici o fata la filmul asta, ca daca e sa ma sperii tare sa nu ma fac de cocoa :D ).

    De la film am plecat oarecum dezamagit. Nu m`am speriat niciodata, decat ca am tresarit un pic de doua sau trei ori, nu am fost tinut in suspans pe parcursul filmului, asta pentru ca scenele horror erau destul de scurte si pauzele intre ele cam lungi, si pe alocuri a fost cam gretos. In schimb m`am amuzat serios la cateva faze (capra aia era prea tare :)) si in scena de la cimitir am observat ca Alison nu avea sutien :D.

    Daca e horror vreau sa ma sperie filmul. Nu m`a speriat...

    ReplyDelete
  4. Nu e obligatoriu...E o chestie subiectiva. Inteleg daca te face sa nu poti aprecia/gusta filmul ca ceea ce e, si e ok sa nu te atraga ceea ce e:P, dar asta nu scade din valoarea sa obiectiv vorbind. Plus ca fiind vorba de Sam Raimi...ce stie lumea in gen de filmele horror cam pica de la expectations...It's a whole different area.

    ReplyDelete
  5. Am observat un fel de blooper. In parcare cand s`a incuiat in masina, baba a dat cu caramida in geam si a intrat pe portiera. :))

    ReplyDelete