Am pomenit la un moment dat lista lunga de seriale pe care le urmaresc. Dintre acestea face parte si Mad Men. Este un serial despre lumea afacerilor in advertising de la inceputul anilor '60. Actiunea se invarte in jurul unei agentii de publicitate populate de o serie de personaje ca scoase din cutie, toate suferinde de un jemanfichism studiat cu diferite forme de manifestare, de la nelipsitul fumat mai mult sau mai putin elegant, replici witty, sau rautati frumos impachetate. Caracteristica este indreptatirea aparenta a tuturor de a judeca pe cei din jur, in conditiile in care nimeni nu e perfect, nimeni nu e fara viciu decat cei apasati de blestemul stereotipurilor sau cei limitati si fara imaginatie. Desi cu vieti destramate si drame personale permanent amenintate de lipsa de sinceritate si egouri supradimensionate intr-o lume superficiala, plastica si inselatoare, totusi in promovarea acesteia prin munca lor cu totii exceleaza. Cu o critica fina si subtila la realitatea actuala, productia arata ca inteligenta nu e totul, frumusetea nu e totul, aparentele nu sunt totul, fara a evidentia ce e important, ci limitandu-se doar la a demonstra dupa ce himere este gresit sa alergi. Un adevarat deliciu, si pentru ochi, si pentru minte.
No comments:
Post a Comment