Thursday, January 21, 2010

The Fourth Kind (2009)

Stilul inceput cu The Blair Witch Project, continuat cu supra-apreciatul Paranormal Activity, sufera aici o schimbare inedita prin combinarea filmarii regizate cu inregistrarile omoloage "reale", lucru de la inceput avertizat de actrita Mila Jovovich, pentru a obtine un  film stil documentar/reconstituire de un impact urias care te tintuie pe scaun cu ochii cascati. Eu una asa m-am simtit, desi am si citit multe pareri nemultumite pe care nu prea mi le explic, cu toate ca imi dau seama ca pe multi poate ar plictisi ori prin subiect ori prin stagnarea aparenta din unele momente . Ceea ce initial poate are tendinte de exasperare a spectatorului, si anume chiar acele scene combinate reconstituire versus inregistrare reala, reprezinta in acelasi timp elementele care reusesc intarirea socului si a fiorilor si accentuarea veridicului prin armele cheie ale sugestiei si impresiei liberului arbitru, trairi intetite mai ales in lipsa vreunor prejudecati cauzate de accesul la informatii pre-vizionare, motiv pentru care nici nu precizez in vreun fel care este subiectul abordat.

Regia: Olatunde Osunsanmi
Scenariul: Olatunde Osunsanmi (scenariu), Olatunde Osunsanmi si Terry Robbins (nuvela)
Cu: Milla Jovovich, Will Patton, Elias Koteas, Hakeem Kae-Kazim

No comments:

Post a Comment