Friday, March 19, 2010

Alice In Wonderland (2010)


Multe, prea multe asteptari. Multe pe care le-am si pomenit pana acum. Dar... they fail to deliver. Prima ar fi Alice in Wonderland.
Filmele lui Tim Burton vor insemna mereu ceva special pentru mine, cu stangaciile si farmecul lor gothic si dulce si amestecul nevinovatului printre pericolele amenintatoare ale supranaturalului generator de fiori si mai ales ale naturii umane. Dar undeva in drumul asta spre mult asteptata recunoastere s-a intamplat ceva, s-a pierdut ceva, la o prima vedere s-a pierdut autenticul si insufletirea. Poate pe introvertitul Tim l-a speriat atentia brusca si si-a pierdut marea putere de exprimare prin imagini si miscare. Poate s-a conformat prea mult. Poate a recurs la prea multe efecte speciale. Unde e stangacia? Nu am vazut decat ceva pigulit la milimetru, foarte plastic si impresionant vizual, dar tot ce insemna un film Tim Burton nu am regasit. Ah. Si the Red  Queen...extrem de nereusita, oricat de mult mi-ar place Helena Bonham-Carter. Regina umilului Alice pentru tv din 1999 era net superioara (bine, era si vorba de Miranda Richardson). So, sadly, inca declar ca astept sa regasesc aceeasi reactie la un film viitor. I still have faith.

Regia: Tim Burton
Scenariul: Linda Woolverton (scenariu), Lewis Carroll (carte)
Cu:Mia Wasikowska, Johnny Depp, Helena Bonham Carter, Anne Hathaway, Crispin Glover, Stephen Fry, Alan Rickman, Timothy Spall

2 comments:

  1. Felicitari pentru blog si mai ales pentru stilul de a comenta... Mult succes! oare ai vazut 12 angry men? sau it happends one night? ori cool hand luke? (poate ti-au si placut?)am lasat la detalii un blog de care m-am apucat...interesant doar daca vrei sa calatoresti

    ReplyDelete
  2. Merci merci. Apreciez. Vazut toate in afara de 'it happened one night' dar e pe my wishlist:D. Si mi-au placut foarte mult, iar 'cool hand luke' e close to my heart. Ideea la blogul asta a fost sa scriu ceva despre un film vazut la o zi doua dupa, si cum de la astea au trecut ceva ani..So there it is.

    ReplyDelete