Thursday, February 04, 2010

Coco avant Chanel (2009)


Un film lipsit de spectaculos, sincer si simplu care prezinta devenirea marii personalitati ce avea sa se faca cunoscuta mai tarziu sub numele de Coco Chanel. Audrey Tautou este minunata, portretizand la perfectie stilul taios, serios, migala, franchetea si sfiosenia episodica a unei tinere si incercate Coco. Se incearca o semi-biografie, nu prea incarcata de upgrade-uri fictive, fidela personajului real, prin care se transmite ideea de unicitate, atat a unei personalitati cat si intr-un mod mai general a unor diferite tipuri de Graal ce se merita cautate in viata, ideea de nonconformism si de putere de a sustine si exprima principiile si ideile proprii si de a trai sincer conform acestora.

Regizor: Anne Fontaine
Scenariu: Edmonde Charles-Roux (carte); Anne Fontaine, Camille Fontaine(adaptare)
Cu: Audrey Tautou, Benoît Poelvoorde, Alessandro Nivola, Marie Gillain

2 comments:

  1. Vous n'auriez pas vu Coco ?
    Coco dans l'Trocadéro
    Co dans l'Tro
    Co dans l'Tro
    Coco dans l'Trocadéro.
    Qui qu'a, qui qu'a vu Coco ?
    Eh ! Coco !
    Eh ! Coco !
    Asta am cantat o saptamana dupa ce am vazut filmul...si cred ca o sa mai treaca ceva timp pana sa-mi iasa din minte :)

    ReplyDelete
  2. Foarte tare. Eu nu am patit chiar asa... Poate 10 minute dupa:D

    ReplyDelete