Saturday, May 06, 2017

Guardians Of The Galaxy Vol. 2 (2017)

La scurt timp dupa evenimentele din primul ... volum, aventurile echipei fantastice ii duc pe meleaguri noi, le aduc dusmani noi si le regasesc parinti de mult pierduti.

Nu am fost un mare fan al primului la fel cum nu m-am grabit deloc sa il vizionez. Am mers pentru cel recent mai mult de dragul altora si pentru a evita intrebarile de gen "cum?! TU nu l-ai vazut?" cu care am fost bombardata data trecuta, ca si cum am ratat cea mai recenta capodopera a cinema-ului contemporan.
Oricum, asta mi-a placut. Primul a fost o dezamagire, probabil tocmai din cauza hype-ului creat in jurul lui, ceea ce probabil a insemnat ca de data asta mi-am coborat asteptarile nitel mai jos, si am putut sa il judec mai obiectiv si sa il simt si experimentez cu adevarat ca piesa de divertisment genuin care se si dorea.
Au pastrat aceeasi echipa carismatica, aceeasi formula de situatii trase de par combinate cu elemente comice care ii mai taie din neverosimilitate pana la un nivel tolerabil, au pastrat muzica buna "improspatata" cu piese noi si au adaugat un rol trofeu pentru un Kurt Russell neimbatranit - in spirit - (si atat de clar stramosul nerecunoscut al personajului principal jucat de Chris Pratt). E facut bine, potrivit pentru toata familia, cu efecte credibile, dulce uneori, cu mesaje clisee inca actuale. Pacat ca face atat de multi bani si eclipseaza artistii adevarati mai saraci, dar nu poti nega publicului ceea ce place publicului...

ScenariuJames Gunn, Dan Abnett, Andy Lanning, Steve Englehart, Steve Gan, Jim Starlin, Stan Lee, Larry Lieber, Jack Kirby, Bill Mantlo, Keith Giffen
Regie: James Gunn
Cu: Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista, Kurt Russell, Michael Rooker, Karen Gillan, Bradley Cooper, Sylvester Stallone

No comments:

Post a Comment